FANDOM

BSAA-tunnukset (BSAA Emblem) ovat kerättävä esine Resident Evil 5:ssa. Tunnukset ovat vaaleansinisiä ja kahdeksankulmaisia. Löydettyään tunnukset, pelaajan on ammuttava se, jotta se lasketaan kerätyksi. Suurin osa tunnuksista on paikoissa, joihin ei ole mahdollista ylettää puukolla, ja jotkut niistä ovat paikoissa joihin on hyvin suositeltavaa ampua kiikarikiväärillä esimerkiksi käsiaseen sijaan.

Tunnuksien kerääminen ei vaikuta pelin varsinaiseen pelaamiseen yhtään mitenkään, mutta niiden keräämisestä saa silti useita muita palkintoja. Jokaisen 30 BSAA-tunnuksen kerääminen vaaditaan muun muassa Badge of Honour-, All Dressed Up- sekä They're ACTION Figures -palkintojen saamiseen.

Luku 1 Muokkaa

Luku 1-2: Public Assembly Muokkaa

BSAA-tunnus 1 Muokkaa

  • Sen jälkeen kun kohtaat Majinin, joka hyppää esiin laatikkokasan takaa, mene oikealla olevaan rakennukseen. Mene rappuset ylös parvekkeelle, käänny oikealle ja BSAA-tunnus on edessä olevassasi rakennuksessa.

BSAA-tunnus 2 Muokkaa

  • Kun näet BSAA:n sotilaan yhtäkkiä kaatuvan, löydät sen jälkeen tikapuut. Kiipeä tikapuut ja käänny ympäri. BSAA-tunnus on ison sinisen metallisäiliön yläpuolella tukipilareissa.

BSAA-tunnus 3 Muokkaa

  • Sen jälkeen kun olet tappanut ensimmäisen Uroboros-olennon ja käyttänyt sulatusuunin avainta, löydät laatikon jonka päällä on käsiaseen ammuksia. Laatikon vasemmalla puolella on piikkilanka-aita, ja aidan takana on BSAA-tunnus.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki