FANDOM

Liekinheitin on toistuva ase Resident Evil -pelisarjassa. Kuten konetuliaseissa, myös liekinheittimessä ammusten määrä näytettiin ennen Resident Evil 4:sta prosentteina. Liekinheitin on usein yksinomaisuus miespäähenkilöille, tosin Resident Evil 5:ssa kumpi tahansa päähenkilö pystyy käyttämään sitä.

Resident Evil (1996) ja Resident Evil (2002) Muokkaa

Liekinheitin on mahdollista saada vain Chris Redfieldin skenaariossa. Se löytyy maanalaisista kaivoksista Spencerin kartanon sisäpihan alta, ja on erittäin tehokas Black Tiger -pomoa vastaan.

Jos pelaaja käyttää Jill Valentinen skenaariossa V-JOLT:ia ennen pomotaistelua Plant 42:sta vastaan, niin pomotaistelun alkaessa Plant 42 nappaa Jillin kiinni ja Barry Burton saapuu pelastamaan hänet välivideossa. Barry käyttää liekinheitintä tappaakseen mutatoituneen kasvin.

Resident Evil 2 Muokkaa

Leon Kennedyn skenaariossa pelaaja voi löytää liekinheittimen William Birkinin laboratoriosta, tutkijoiden makuuhuoneessa sijaitsevasta kaapista. Pelaaja voi polttaa kaapin viereistä ilmastointikanavaa tukkivat lonkerot liekinheittimellä, mutta tämän voi tehdä myös pelkällä tupakansytyttimelläkin. Liekinheitin on erittäin tehokas laboratoriosta löytyviä Ivy-vihollisia vastaan.

Resident Evil 5Muokkaa

HUOM! Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Resident Evil Wikiä lisäämällä sisältöä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki