FANDOM

Historia Muokkaa

Clairen perse esiintyi ensimmäistä kertaa vuonna 1998 pelissä Resident Evil 2. Farkkuihin pukeutunut Claire näyttää pikseleistä huolimatta paremmalta kuin muut pelin hahmot - tästä syystä Clairen perse on ollut monien fanien suosikki sitten ensiesiintymisen.

Kaksi vuotta myöhemmin perse teki paluun Dreamcastille julkaistussa pelissä Resident Evil - Core: Veronica. Kahden vuoden aikana tapahtuneen teknologian hurjan kehityksen voi huomata tässä pelissä grafiikoista ja Clairen pyllyn pyöreydestä. Pelissä Steve Burnside näyttää olevan kovin kiinnostunut Clairen perseestä.

Perse

Steve käyttää tilaisuutensa hyväksi. (The Darkside Chronicles)

Clairen perse nähdään kaikessa komeudessaan vuoden 2008 elokuvassa Resident Evil: Degeneration. Elokuva kestää runsaat 96 minuuttia, minkä pitäisi olla tarpeeksi fanien tarpeiden tyydyttämiseen.

Vuosien odotuksen jälkeen perse tekee jälleen paluun pelissä Resident Evil: Revelations 2. Peli on saatavilla muun muassa Windowsille ja PS3:lle, joten perseen laatu on moninkertainen viime kertaan verrattuna.

Clairen perse on esiintynyt myös muissa peleissä. Näistä merkittävimpiä ovat muun muassa Resident Evil: The Darkside Chronicles (2009), Resident Evil: The Mercenaries 3D (2011) ja Resident Evil: Operation Raccoon City (2012).

Faktaa Muokkaa

Chart

Vuonna 2016 tehdyn tutkimuksen mukaan valtaosa napauttaisi.

- Clairen perse on ylivoimaisesti yksi parhaista - vahvimpia kilpailijoita ovat Ada Wong, Moira Burton, Rebecca Chambers ja Leon Kennedy.

- Perseen symmetria on kunnossa.

- Onneksi myös Clairen symmetria on kunnossa.

- Peleissä on mahdollista avata erilaisia asuja, jotka muuttavat Clairen ja Clairen perseen ulkonäköä. Monen mielestä alkuperäinen perse on kuitenkin paras.

- Tutkimusten mukaan hyvin moni tarttuisi tilaisuuteen käyttää Clairen pyllyä.

Lähteet Muokkaa

https://rule34.paheal.net/post/list/Claire_Redfield/1

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki